کلبه ماهی

کلبه ماهی
راهنمای ماهیان آکواریوم
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه ماهی و آدرس kolbemahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 


ماهی گوپی از غذاهایی که تنوع زیادی دارند تغذیه می کند نظیر (غذاهای پودری، جلبک اسپرولینی، کاهو، اسفناج، غذاهای خشک فریز شده). آنها تقریباً همه چیز می خورند.
گوپی ها معده کوچکی دارند وبا یک بارتغذیه سیر می شوند.
طبق این رویه، وقتی نوزاد گوپی که بسیار ریز و کوچک است، لارو یا کرمی که به اندازه جثه خودش است را می خورد برای بیننده خیلی جالب است اگر چه آن لارو اغلب ممکن است بزرگ تر از بچه گوپی ها باشد.
آنها دوست دارند ماکارونی بخورند و بهترین غذادهی برای آنها 3 وعده در روز است. زمانی که ماده ها و نرها با هم باشند عمل لقاح را انجام می دهند. نرها هنگام مواجه شدن با ماده به وسیله بازکردن باله هایشان و پیچ دادن به بدنشان نمایش یک اظهار علاقه را انجام خواهند داد. گوپی ها زنده زا هستند.
نوزادها بعد از این که متولد شدند باید فوراً از والدینشان دور شوند در حقیقت نوزادگوپی در محلهای مناسب و خوبی پنهان می شود . نوزاد گوپی غذای لذیذی برای اغلب ماهیها می باشد. گوپی های ماده لاغردر حدود سه ماهگی بالغ می شوند و نرها زودتر بالغ می گردند.
دوره دوباره بارور شدن برای ماده 4 هفته طول می کشد، آنها مولدهای خوبی هستند بنابراین اگر شما فقط در آکواریوم ماهی گوپی دارید، آنها می توانند بارها تکثیر یابند.
درجه حرارت متوسطی که ماهی گوپی احتیاج دارد 23 تا 24 درجه سانتیگراد  می باشد،اماآنها میتوانند در آبی بین درجه حرارت19-29درجه سانتیگراد ومحل زندگی آنها باید آبی آرام برای زیستن داشته باشد. آنها ماهی های اجتماعی هستند، بهتر است که در آکواریوم بیش از 5 گوپی داشته باشیم. توصیه می شود که در مقابل هر 3 ماده یک ماهی نر داشته باشیم قابل ذکر است که گوپی ها، ماهیهای دیگر را در آکواریوم اذیت می کنند چون آنها اغلب بقیه ماهیهای اطرافشان را دائماً دنبال می کنند. اما آنها آسیبی به ماهیهای دیگر نمی رسانند فقط گاهی اوقات باله های بعضی ماهیها را گاز می گیرند و بعضی از ماهی های بزرگ می توانند گوپی ها را بخورند. پس باید از ماهیهایی که با گوپی ها در یک آکواریوم هستند محافظت نمائیم.در آکواریوم ها PH آب باید بین 7 الی30/8 و DH (سختی عمومی) آب بین 12 الی 18 باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ماهیان آب شیرین، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, ] [ 11:47 ] [ علیرضا دلسوز ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش اومدین آدرس کلبه ماهی:گناباد.روبروی خ.حافظ27 (بدلیل محدودیت لیست آخرین مطالب از بقیه صفحات وبلاگ هم دیدن کنید)
آرشيو مطالب
دی 1392
آذر 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 13403
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


پخش زنده حرم





<-PostTitle->





  • فال کلیکی

k2cod go Up
مجله پزشکی دکتر سلام

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

Up Page