کلبه ماهی

کلبه ماهی
راهنمای ماهیان آکواریوم
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه ماهی و آدرس kolbemahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





زیستگاه اصلی: اقیانوس های هندوآرام Indo-Pacific Oceans ( شامل آب های گرم اقیانوس هند، بخش های غربی و مرکزی اقیانوس آرام و دریاهایی که این دو را در حوزه عمومی اندونزی به یکدیگر متصل می کنند. ) و دریای سرخ Red Sea
وضعیت بدنی: حیوان بالغ، جالب توجه و چشمگیر است. نقش و نگارهای زرد، نقوش آبی و یک قسمت نقاب مانند روی چشمانش دارد. ماهی های جوان، بسیار تیره تر هستند و خط های آبی و سفیدی روی بدن و لکه های مایل به سفید نیز در نزدیکی دم دارند. چنین تصور می شود که این خطوط، نگاه حیوان شکارگر را متوجه لکه سفید کرده، از ناحیه سر آسیب پذیر دور می کنند. زمانی که طول بدن ماهیان جوان به 8 تا 12 سانتیمتر برسد، کم کم خصوصیات ظاهری بالغین در آنها هویدا می شود. دهان این ماهی باشکوه، کمی برجسته است که به این صورت، غذا خوردن از روی مرجان ها برایش راحت تر می شود.
 
وضعیت زندگی: در عمق یک تا 100 متری دیده می شود و به زندگی گروهی عادت ندارد. به این معنی که این ماهی به شکل انفرادی و تنها به سر می برد اما گاهی هم آنها را بصورت جفت می بینید.
تغذیه: در وحش از اسفنج ها و جانوران کوچک، جلبک ها یا گیاهان آوندی تغذیه می کنند. جوان ها نقش تمیز کننده ها را ایفا می کنند و انگل ها را از ماهیان بزرگتر جدا می کنند. نیازی نیست در آکواریوم چنین برنامه غذایی ای برای ماهی تان فراهم کنید. می توانید او را با میگو تغذیه کنید. آنها به راحتی می آموزند که از غذاهای زنده، یخ زده، تازه، آماده یا خشک تغذیه کنند. در کنار غذاهای گوشتی، بهتر است از مکمل هایی مثل " جلبک اسپیرولینا spirulina algae " یا جلبک های دریایی استفاده کنید.

رفتار: بسیار قلمرو طلب است. معمولا" صلح جوست اما می تواند نسبت به فرشته ماهی های امپراطور دیگر یا حتی سایر فرشته ماهی هایی که اندازه بزرگی دارند، بسیار مهاجم باشد.

حداقل حجم تانک: 375 لیتر اما همینطور که بزرگ تر می شود باید برایش آکواریوم بزرگتری فراهم کنید. تانکی با حجم تقریبی 568 لیتر و حتی بزرگتر از آن و در نهایت 750 لیتر
دکور تانک: از " صخره زنده live rock " به مقدار زیاد در تانک این ماهی استفاده کنید تا مکان هایی برای مخفی شدن داشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ماهیان آب شور، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:, ] [ 12:35 ] [ علیرضا دلسوز ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش اومدین آدرس کلبه ماهی:گناباد.روبروی خ.حافظ27 (بدلیل محدودیت لیست آخرین مطالب از بقیه صفحات وبلاگ هم دیدن کنید)
آرشيو مطالب
دی 1392
آذر 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 13403
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


پخش زنده حرم





<-PostTitle->





  • فال کلیکی

k2cod go Up
مجله پزشکی دکتر سلام

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

Up Page